Texture Artist

Завдання:
  • ➤Текстурування 3D-моделей персонажів та ігрових об'єктів відповідно до технічних і художніх вимог
  • ➤ Створення оптимальної UV розгортки в Maya/3Ds Max
Вимоги до кандидата:
  1. ✔ Художня освіта та/або вміння малювати від руки
  2. ✔ Навик роботи з графічним планшетом
  3. ✔ Розуміння технології UV mapping
  4. ✔ Обов’язкове володіння Adobe Photoshop і будь-якою з перерахованих програм: Blender, ZBrush, Maya, Substance Painter
  5. ✔ Наявність портфоліо є обов’язковим (додатковою перевагою буде портфоліо у мультяшній стилістиці
  6. ✔ Бажання і здатність до швидкого навчання вітається
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.
Надішліть Ваше резюме

Вітаємо!!!

ваше повідомлення Успішно надіслано
Ресурс 1