Кар'єра

Game Design
Завдання:
  1. ➤ Розробка концепції гри та ігрових механік, жанру, сюжету, характерів персонажів тощо;
  2. ➤ Дотримання єдиної загальної концепції гри в текстах, рівнях, інтерфейсах та інших ігрових елементах;
  3. ➤ Розробка внутрішньої економіки гри та її монетизації;
  4. ➤ Аналіз статистики та балансування гри;
  5. ➤ Визначення пріоритетних задач та планування їх розробки на декілька версій вперед.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Досвід роботи гейм-дизайнером не менше 3 років;
  • ✔ Добре знання і розуміння ринку F2P ігор;
  • ✔ Наявність у портфоліо виданих, комерційно успішних ігрових проектів;
  • ✔ Здатність чітко формулювати та висловлювати свої думки;
  • ✔ Вміння ставити цілі та фокусуватися на результатах роботи;
  • ✔ Здатність розбиратися в нових нестандартних задачах;
Відгукнутися
QA
Завдання:
  1. ➤ Проведення тестування ігор на платформах iOS / Android / MS Windows/ Mac OS;
  2. ➤ Створення чек-листів, тест-кейсів та баг-репортів;
  3. ➤ Своєчасне внесення знайдених помилок у баг-трекер;
  4. ➤ Ведення технічної документації;
  5. ➤ Активна участь в оптимізації процесу тестування.
Вимоги до кандидата:
  1. ✔ Ігровий досвід у казуальних іграх;
  2. ✔ Досвід тестування мобільних додатків (казуальних ігор);
  3. ✔ Знання і розуміння типів і методів тестування;
  4. ✔ Вміння знаходити помилки у програмі, створювати унікальні ситуації у процесі тестування;
  5. ✔ Розуміння особливостей роботи платформ iOS / Android / MS Windows/ Mac OS;
  6. ✔ Технічна освіта та / або експертиза в сфері ІТ;
  7. ✔ Скрупульозність та увага до найдрібніших деталей;
  8. ✔ Вміння чітко формулювати свої думки;
  9. ✔ Спрямування на високу якість продукту;
  10. ✔ Вітається досвід роботи із Asana, TestRail, Redmine, Jira, iTunes, iFunbox, Android Debug Bridge, Slack, Google Docs/Spreadsheets;
  11. ✔ Вітається знання англійської мови на рівні не нижче Pre-Intermediate.
Відгукнутися
Animation
Завдання:
  • ➤Створення високоякісних анімацій вAdobe Animate, Spine
  • ➤ Дотримання сформованої стилістики проекту;
  • ➤ Взаємодія із арт-командою та гейм-дизайнерами.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Розуміння базових принципів анімації живих і неживих об'єктів на базі готової графіки;
  • ✔ Володіння програмними пакетами для 2D-анімації (Adobe Animate, Spine);
  • ✔ Базове володіння графічним пакетом Photoshop;
  • ✔ Бажання вчитись і підвищувати свій рівень;
  • ✔ Обов’язкова наявність посилання на портфоліо у резюме.
Відгукнутися
Завдання:
  • ➤Створення високоякісних анімацій в Autodesk Maya
  • ➤ Дотримання сформованої стилістики проекту;
  • ➤ Симуляції;
  • ➤ Взаємодія із арт-командою та гейм-дизайнерами.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Досвід роботи над ігровим або анімаційними проектами в ролі аніматора чи ріггера;
  • ✔ Відмінне знання Autodesk Maya;
  • ✔ Відмінне розуміння базових принципів анімації;
  • ✔ Досвід 3D моделювання, знання анатомії, ріггінг (в тому числі обличчя), морфінг тощо;
  • ✔ Художня освіта та/або вміння малювати від руки є значним плюсом;
  • ✔ Портфоліо є обов’язковим!
  • ✔ Хороші комунікативні навички.
Відгукнутися
Art / Design
Завдання:
  • ➤ Розробляти та візуалізувати внутрішньоігрові ефекти та графічний контент для ефектів;
  • ➤ Створення макетів та референсів для візуальних ефектів;
  • ➤ Інтегрування в гру різноманітних ефектів, створених або оптимізованих для мобільних пристроїв;
  • ➤ Участь в розробці та розвитку внутрішнього редактору ефектів та іншого інструментарію;
  • ➤ Взаємодія із арт-командою та гейм-дизайнерами.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Досвід роботи на позиції VFX Artist, Technical Artist або 2D Animator від 1 року;
  • ✔ Впевнене володіння Adobe After Effects та Photoshop. Перевагою буде знання Adobe Animate (Flash), Spine;
  • ✔ Розвинуте відчуття динаміки, композиції, форми, освітлення та кольорів;
  • ✔ Розуміння принципів класичної анімації;
  • ✔ Додатковою перевагою буде досвід розробки візуальних ефектів на інших ігрових движках (Unity / Unreal Engine / Cry Engine тощо).
  • Наявність портфоліо обов’язкова!
Відгукнутися
Завдання:
  • ➤ Створення ігрової графіки (фонових зображень, об’єктів в ізометрії, персонажів, інтерфейсів тощо);
  • ➤ Дотримання сформованої стилістики проекту;
  • ➤ Взаємодія із арт-командою та гейм-дизайнерами.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Художня освіта та/або вміння малювати від руки;
  • ✔ Портфоліо із мультяшною стилістикою та детальною відмальовкою в такому стилі;
  • ✔ Впевнене володіння Adobe Photoshop;
  • ✔ Розвинуте відчуття композиції, форми, освітлення та кольорів;
  • ✔ Розуміння правил побудови об’єктів у ізометрії;
  • ✔ Хороші комунікативні навички;
  • ✔ Плюсами є попередній досвід роботи в ігровій індустрії та/або знайомство із 3D редакторами.
Відгукнутися
Завдання:
  • ➤ Проектування та розробка ігрових інтерфейсів для мобільних ігор;
  • ➤ Відмальовка іконок та інших елементів інтерфейсу;
  • ➤ Приклади стилістики: https://dribbble.com/Playrix
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Володіння графічними редакторами Photoshop/Illustrator;
  • ✔ Досвід створення інтерфейсів;
  • ✔ Досвід роботи в ігровій сфері та наявність портфоліо (ігрові інтерфейси та їх елементи, бажано для мобільних та/або соціальних ігор);
  • ✔ Добре розуміння взаємодії з користувачами;
  • ✔ Плюсом буде наявність художньої освіти.
Відгукнутися
Завдання:
  • ➤ Підготовка та порізка графіки для вставки в гру;
  • ➤ Підготовка та порізка графіки для анімацій;
  • ➤ Доробка простих задач по графіці
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Впевнене знання Adobe Photoshop;
  • ✔ Здатність розбиратися у нестандартних задачах, пов’язаних із графікою;
  • ✔ Уважність до дрібниць, акуратність, відповідальність;
  • ✔ Плюсом буде досвід відмальовки 2D графіки, розуміння принципів 2D анімацій, досвід роботи із тайловою графікою, інтерфейсами та GIT.
Відгукнутися
Programming
Завдання:
  • ➤ Написання якісного, коректно спроектованого коду;
  • ➤ Документація коду;
  • ➤ Співпраця з художниками та аніматорами для інтеграції їх роботи в гру.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Знання С++, ООП;
  • ✔ Досвід створення та оптимізації мобільних ігор під платформи iOS / Android;
  • ✔ Відмінна культура коду;
  • ✔ Вміння розбиратися у чужому коді;
  • ✔ Вміння документувати власний код та рішення;
  • ✔ Системне мислення та високий ступінь самоорганізації;
  • ✔ Буде перевагою досвід роботи із ігровими движками (Unity / Unreal Engine / cocos2dx)
Відгукнутися
Game Design
Завдання:
  1. ➤ Розробка концепції гри та ігрових механік, жанру, сюжету, характерів персонажів тощо;
  2. ➤ Дотримання єдиної загальної концепції гри в текстах, рівнях, інтерфейсах та інших ігрових елементах;
  3. ➤ Розробка внутрішньої економіки гри та її монетизації;
  4. ➤ Аналіз статистики та балансування гри;
  5. ➤ Визначення пріоритетних задач та планування їх розробки на декілька версій вперед.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Досвід роботи гейм-дизайнером не менше 3 років;
  • ✔ Добре знання і розуміння ринку F2P ігор;
  • ✔ Наявність у портфоліо виданих, комерційно успішних ігрових проектів;
  • ✔ Здатність чітко формулювати та висловлювати свої думки;
  • ✔ Вміння ставити цілі та фокусуватися на результатах роботи;
  • ✔ Здатність розбиратися в нових нестандартних задачах;
Відгукнутися
QA
Завдання:
  1. ➤ Проведення тестування ігор на платформах iOS / Android / MS Windows/ Mac OS;
  2. ➤ Створення чек-листів, тест-кейсів та баг-репортів;
  3. ➤ Своєчасне внесення знайдених помилок у баг-трекер;
  4. ➤ Ведення технічної документації;
  5. ➤ Активна участь в оптимізації процесу тестування.
Вимоги до кандидата:
  1. ✔ Ігровий досвід у казуальних іграх;
  2. ✔ Досвід тестування мобільних додатків (казуальних ігор);
  3. ✔ Знання і розуміння типів і методів тестування;
  4. ✔ Вміння знаходити помилки у програмі, створювати унікальні ситуації у процесі тестування;
  5. ✔ Розуміння особливостей роботи платформ iOS / Android / MS Windows/ Mac OS;
  6. ✔ Технічна освіта та / або експертиза в сфері ІТ;
  7. ✔ Скрупульозність та увага до найдрібніших деталей;
  8. ✔ Вміння чітко формулювати свої думки;
  9. ✔ Спрямування на високу якість продукту;
  10. ✔ Вітається досвід роботи із Asana, TestRail, Redmine, Jira, iTunes, iFunbox, Android Debug Bridge, Slack, Google Docs/Spreadsheets;
  11. ✔ Вітається знання англійської мови на рівні не нижче Pre-Intermediate.
Відгукнутися
Animation
Завдання:
  • ➤Створення високоякісних анімацій вAdobe Animate, Spine
  • ➤ Дотримання сформованої стилістики проекту;
  • ➤ Взаємодія із арт-командою та гейм-дизайнерами.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Розуміння базових принципів анімації живих і неживих об'єктів на базі готової графіки;
  • ✔ Володіння програмними пакетами для 2D-анімації (Adobe Animate, Spine);
  • ✔ Базове володіння графічним пакетом Photoshop;
  • ✔ Бажання вчитись і підвищувати свій рівень;
  • ✔ Обов’язкова наявність посилання на портфоліо у резюме.
Відгукнутися
Завдання:
  • ➤Створення високоякісних анімацій в Autodesk Maya
  • ➤ Дотримання сформованої стилістики проекту;
  • ➤ Симуляції;
  • ➤ Взаємодія із арт-командою та гейм-дизайнерами.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Досвід роботи над ігровим або анімаційними проектами в ролі аніматора чи ріггера;
  • ✔ Відмінне знання Autodesk Maya;
  • ✔ Відмінне розуміння базових принципів анімації;
  • ✔ Досвід 3D моделювання, знання анатомії, ріггінг (в тому числі обличчя), морфінг тощо;
  • ✔ Художня освіта та/або вміння малювати від руки є значним плюсом;
  • ✔ Портфоліо є обов’язковим!
  • ✔ Хороші комунікативні навички.
Відгукнутися
Art / Design
Завдання:
  • ➤ Розробляти та візуалізувати внутрішньоігрові ефекти та графічний контент для ефектів;
  • ➤ Створення макетів та референсів для візуальних ефектів;
  • ➤ Інтегрування в гру різноманітних ефектів, створених або оптимізованих для мобільних пристроїв;
  • ➤ Участь в розробці та розвитку внутрішнього редактору ефектів та іншого інструментарію;
  • ➤ Взаємодія із арт-командою та гейм-дизайнерами.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Досвід роботи на позиції VFX Artist, Technical Artist або 2D Animator від 1 року;
  • ✔ Впевнене володіння Adobe After Effects та Photoshop. Перевагою буде знання Adobe Animate (Flash), Spine;
  • ✔ Розвинуте відчуття динаміки, композиції, форми, освітлення та кольорів;
  • ✔ Розуміння принципів класичної анімації;
  • ✔ Додатковою перевагою буде досвід розробки візуальних ефектів на інших ігрових движках (Unity / Unreal Engine / Cry Engine тощо).
  • Наявність портфоліо обов’язкова!
Відгукнутися
Завдання:
  • ➤ Створення ігрової графіки (фонових зображень, об’єктів в ізометрії, персонажів, інтерфейсів тощо);
  • ➤ Дотримання сформованої стилістики проекту;
  • ➤ Взаємодія із арт-командою та гейм-дизайнерами.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Художня освіта та/або вміння малювати від руки;
  • ✔ Портфоліо із мультяшною стилістикою та детальною відмальовкою в такому стилі;
  • ✔ Впевнене володіння Adobe Photoshop;
  • ✔ Розвинуте відчуття композиції, форми, освітлення та кольорів;
  • ✔ Розуміння правил побудови об’єктів у ізометрії;
  • ✔ Хороші комунікативні навички;
  • ✔ Плюсами є попередній досвід роботи в ігровій індустрії та/або знайомство із 3D редакторами.
Відгукнутися
Завдання:
  • ➤ Проектування та розробка ігрових інтерфейсів для мобільних ігор;
  • ➤ Відмальовка іконок та інших елементів інтерфейсу;
  • ➤ Приклади стилістики: https://dribbble.com/Playrix
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Володіння графічними редакторами Photoshop/Illustrator;
  • ✔ Досвід створення інтерфейсів;
  • ✔ Досвід роботи в ігровій сфері та наявність портфоліо (ігрові інтерфейси та їх елементи, бажано для мобільних та/або соціальних ігор);
  • ✔ Добре розуміння взаємодії з користувачами;
  • ✔ Плюсом буде наявність художньої освіти.
Відгукнутися
Завдання:
  • ➤ Підготовка та порізка графіки для вставки в гру;
  • ➤ Підготовка та порізка графіки для анімацій;
  • ➤ Доробка простих задач по графіці
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Впевнене знання Adobe Photoshop;
  • ✔ Здатність розбиратися у нестандартних задачах, пов’язаних із графікою;
  • ✔ Уважність до дрібниць, акуратність, відповідальність;
  • ✔ Плюсом буде досвід відмальовки 2D графіки, розуміння принципів 2D анімацій, досвід роботи із тайловою графікою, інтерфейсами та GIT.
Відгукнутися
Programming
Завдання:
  • ➤ Написання якісного, коректно спроектованого коду;
  • ➤ Документація коду;
  • ➤ Співпраця з художниками та аніматорами для інтеграції їх роботи в гру.
Вимоги до кандидата:
  • ✔ Знання С++, ООП;
  • ✔ Досвід створення та оптимізації мобільних ігор під платформи iOS / Android;
  • ✔ Відмінна культура коду;
  • ✔ Вміння розбиратися у чужому коді;
  • ✔ Вміння документувати власний код та рішення;
  • ✔ Системне мислення та високий ступінь самоорганізації;
  • ✔ Буде перевагою досвід роботи із ігровими движками (Unity / Unreal Engine / cocos2dx)
Відгукнутися

Вітаємо!!!

ваше резюме Успішно надіслано
Ресурс 1